Makijaż w stylu Rihanny

/ czwartek, 4 września 2014 /
Makijaż w stylu Rihanny

Marta Chowańska autorka http://make-up-charm.blogspot.com przygotowała pełny makijaż w stylu Rihanny, jesteśmy bardzo wdzięczni i przekazujemy na Wasze ręce jej dzieło:

Makijaże Rihanny są jednymi z najczęściej odwzorowywanych makijaży gwiazd. Piosenkarka, wie jak podkreślić swoje atuty, a jej makijaże, choć proste (czasami jest to tylko wyraźna kreska) prezentują się przepięknie na idealnie "wykrojonych" ustach i kocich oczach. Chciałabyś wyglądać podobnie? Oto moja propozycja makijażu wykonanego kosmetykami Hean.



Najbardziej charakterystyczne cechy makijażu Rihanny:

- czarna "kocia" kreska namalowana eyelinerem lub w formie dymnego oka, np. Smokey eyes kajal eyeliner marki Hean. Zazwyczaj w neutralnych ciepłych odcieniach brązu, szarości i beżu, czasem z dodatkiem koloru - turkusu, granatu, ciemnej zieleni, fioletu.
- podkreślone usta. Czerwone, burgundowe, w kolorze fuksji, "nude", a także w różnych odcieniach fioletu. Często matowe.
- naturalnie wyglądająca cera, podkreślona pudrem brązującym lub ceglastym różem.


Do wykonania makijażu użyłam powyższych kosmetyków Hean. Wygładzająca baza pod makijaż Perfect Make Up Base, rozświetlający korektor, czarna kredka z gąbeczką do rozcierania, pogrubiający i różne kolory pomadek to podstawa, która pozwoliła odtworzyć mi makijaż gwiazdy.



Moja "Rihanna" ma równie piękne oczy i zjawiskowe usta :). Proponowany przeze mnie makijaż został dopasowany do urody modelki jednak zawiera w sobie wszystkie charakterystyczne dla Rihanny elementy.






Kontur został obrysowany czarną kredką typu kajal, którą następnie roztarłam dołączoną gąbeczką. To bardzo prosty etap makijażu, pod warunkiem, że użyjemy miękkiej i dobrze naostrzonej kredki. Jeśli masz większe oczy, możesz podkreślić całą dolną powiekę i pomalować na czarno również linię wodną - tak jak Rihanna.




Na powiekach roztarłam cienie - od matowych brązów po odrobinę rozświetlającego beżu. Dodałam również odrobinę czarnego cienia w zewnętrznym kąciku. Dokleiłam sztuczne rzęsy i wytuszowałam je mocno pogrubiającą maskarą.



Pora na usta! Jeśli nie są tak pełne jak u Rihanny warto najpierw delikatnie powiększyć je konturówką.


Możecie wybierać wśród wielu kolorów, moje propozycje to zgaszony róż, "paprykowa" ciepła czerwień oraz burgund. Gwiazda często sięga po ciepłe, zgaszone kolory, podbite brązem - te odcienie wyglądają dobrze u niewielu osób, dlatego warto sięgać po odrobinę żywsze tony - "Paprika" będzie idealna :).


Cera powinna być gładka, z minimalną ilością podkładu. By uzyskać taki efekt możesz wymieszać podkład z silikonową bazą. Policzki podkreślam pudrem brązującym i odrobiną różu.



modelka: Marta Paradowska


Kosmetyki Hean użyte w makijażu Rihanny:

Baza pod makijaż Perfect Make Up Base matująca
Korektor pod oczy Eye Illumination
Róż wypiekany Colour Celebration nr 272
Smokey eyes kajal eyeliner
Cień do powiek wypiekane Colour Celebration 281 Electric Black
Maskara GIGANT SHOCK professional XXL Volume
Cienie do powiek Colour Stay On Trio nr 264
Konturówka do ust 210 bamboo
Pomadka do ust Vitamin Cocktail Colour Intense nr 156 Burgundy, 157 Paprika, 154 Frozen Cherry
Lip Gloss Colour Obsession formuła Long Wear nr 49 Iced Beige, nr 49 Fresh Cherry

Autorka artykułu: Marta Chowańska http://make-up-charm.blogspot.com dla Hean Fabryka Kosmetyków

3 komentarze:

{ Unknown } on: 5 września 2014 02:38 pisze...

śliczny :)
i w dodatku makijaż mojej ulubionej wokalistki :) duży plusik:)

Anonimowy on: 12 września 2014 10:32 pisze...

Piękny makijaż ;)

{ Unknown } on: 18 września 2014 10:15 pisze...

Świetny makijaz :) Juz to pisałam na fb :)

Prześlij komentarz

 
Copyright © 2010 Hean.pl, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger